niedziela, 6 stycznia 2013

Paryż, miasto marzeń milionów Polaków

Gdyby ktoś zadał mi pytanie - które z miast Świata chciałbyś odwiedzić... parę lat temu, pewnie bez namysłu odpowiedział bym - PARYŻ.
Dziś.... mogę powiedzieć, że to miasto znam jak Szczecin, Gdańsk, Kraków czy Warszawę.
Wiem, każdemu z nas Paryż kojarzy się z Sekwaną, wielką Wierzą czy placem Pigalle jednak ja dziś chciałbym pokazać Wam, że Paryż...jak każde miasto tworzą normalne ulice i korki, ludzie i ich problemy, praca i walka o przetrwanie.
Ulicami tego miasta chodzą jego mieszkańcy, którzy pochodzą z Azji, Afryki,obu Ameryk czy Australii.
Czym różnią się ulice Paryża od ulic Szczecina? Prawda....że można się pomylić? Marki samochodów również przypominają te jeżdżące po polskich ulicach - prawda?
Dlaczego pokazuję Wam moi drodzy zwykłe ulice tego wspaniałego miasta? Otóż, wiem, że i w Waszych głowach tlą się marzenia o wyjeździe do tego miasta....chcę Wam powiedzieć, że marzenia się spełniają, ale spełniają się tylko wtedy gdy sobie zaplanujemy co, gdzie i przede wszystkim kiedy chcemy osiągnąć. Marzenia się spełniają wtedy gdy opracujemy sobie PLAN co chcemy osiągnąć a dopiero potem zastanowimy się "JAK" to osiągnąć, bo nie da się dojść co celu  jeżeli nie będziemy wiedzieli gdzie się znajduje - prawda?
Jednym z moich marzeń było "być w Paryżu" Wiecie co się stało gdy pojechałem tam raz? Wracam tam. Wracam bo dziś dla mnie być w Paryżu to normalka...bo wystarczy uwierzyć w to że możesz to zrobić, a potem to już nie jest problem tylko sprawa do załatwienia.

2 komentarze:

  1. Miło powspominać :) W Paryżu spędziłam łącznie ok. 2 lata, więc też, gdy tam jestem, czuję się prawie jak w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda, że to piękne...acz również zwyczajne miasto? Można by o nim opowiadać wiecznie, bo to "wieczne" miasto....właśnie wróciłem...spędziłem tam następne parę dni... wiesz.... w poniedziałek w Paryżu padał śnieg...to ci niespodzianka

    OdpowiedzUsuń