środa, 20 lutego 2013

żeby coś zmienić w swoim życiu....

Mamy 2013 rok i prawie każdy już słyszał bądź próbował swoich sił w różnego rodzaju Multi Level Marketingach. Co z tego wynika? Kompletnie nic. Co więc się dzieje? Dlaczego postanowiłem o tym napisać? Ano każdy z nas wie, że mamy kryzys, każdy zdaje sobie sprawę z bezrobocia jaki z roku na rok się powiększa i co? I co z tego wynika? Również nic.
Wiecie jaka będzie różnica w Waszym myśleniu przed przeczytaniem tego co Wam mam do powiedzenia ,a po przeczytaniu? Otóż zrozumiecie, że znaleźliście się dziś w odpowiednim miejscu i w najlepszym dla was czasie aby uratować swoje finanse.
Zadajmy sobie więc dziś pytanie jak to jest w tym świecie? Zadajmy sobie pytanie z czego żyli nasi pra-pra dziadowie? Otóż oni żyli z pracy swoich rąk pracując na roli – prawda? Z czego żyli nasi dziadkowie i nasi rodzice? Ano z pracy swoich rąk, ale już w fabrykach -prawda?
Między naszymi pra-pra a między naszymi dziadkami przeminęło kilkadziesiąt lat. W ciągu tych kilkudziesięciu lat ludzie przygotowywali się do twego co się działo, jednak to co się działo działo się bardzo powoli. Cofnijcie się proszę do historii swoich poprzedników. Zauważacie jak to z rolników stawali się robotnikami?
Co dzieje się dziś? Co dzieje się właściwie już od 50 lat w USA, Kanadzie czy Australii? Otóż produkcję wypierają maszyny, komputery i roboty, taśmy na których produkuje się nie dziesiątki ale setki a nawet tysiące tego co się produkuje.
Co dziś mówią ludzie szukający pracy? Otóż mówią, że nie szukają pracy w M.L.M -mach ale w produkcji, bo dziesiątki a może nawet sto już lat ich przodkowie właśnie w produkcji znajdowali zabezpieczenie finansowe swoich rodzin.
Podnieście ręce teraz Ci, których pra-pra dziadkowie nie pracowali na roli?
Podnieście teraz ręce Ci z Was , których dziadkowie i rodzice nie pracowali w produkowaniu czegokolwiek?
Czujecie to? Czy naprawdę muszę dalej ciągnąć to uświadamianie Wam, że nie zatrzymacie biegu historii?
Czy naprawdę muszę Wam udowadniać, że wielbłąd może, a nawet musi mieć garbate dzieci?
Czy naprawdę nie widzicie sami tych zmian? Czy nie widzicie, że nie ma już sensu walka z wiatrakami, które produkują prąd? Otóż te wiatraki są i będzie ich coraz więcej. Co dzieje się w produkcji? Dlaczego mamy coraz większe bezrobocie? Ano dlatego że siłę rąk ludzkich zamienia się na dużo sprawniejsze roboty, które przewyższają człowieka w ilości i jakości produkowanych dóbr i nie ma co się oszukiwać że tak nie jest.
Mówicie dziś ludziom, którzy przychodzą do was i proponują Wam zarabianie na kupowaniu, że są głupi, że są naiwni skoro wierzą w coś takiego i pewnie mieliście rację 50 lat temu, w USA, Kanadzie czy w Australii. Może mieliście rację 20 lat temu w Niemczech, Włoszech, Francji. Może nawet mieliście rację 5 czy dwa lata temu mówiąc to swoim znajomym w Polsce, ale nie macie już racji dziś. Bo dziś jest ten właściwy czas aby zacząć ruszać głową, bo bezrobocie już nie spadnie i to, że macie dziś pracę wcale nie znaczy, że na pewno będziecie ją mieli za rok, za pół roku, za miesiąc a może nawet jutro.
Jeszcze rok temu byłem magazynierem w bardzo fajnie rozwijającej się firmie budowlanej. Właściciel firmy płacił mi 3 tysiące miesięcznie od prawie czterech lat. Czy miałem prawo zaplanować sobie jakoś życie? Czy po czterech latach mogłem pomyśleć że spotka mnie obniżka wysokości zarabianych pieniędzy? Nie. Macie rację wszyscy, którzy jak ja wtedy myślicie, że Wasza firma nie może upaść. Macie rację bo przecież to co produkujecie jeszcze długie lata będzie ludziom potrzebne. Macie więc rację planując sobie swoje życie, biorąc kredyt na samochód, mieszkanie, działkę rekreacyjną bo przecież to nie możliwe aby właśnie Was spotkało to nieszczęście utraty zarobków.
Wiecie co mnie powiedział mój szef? Nie gniewaj się przyjacielu, nie mam nic do jakości Twojej pracy, nigdy się nie spóźniałeś, nigdy mnie nie okradłeś, zawsze mogłem na Ciebie liczyć, ale..........widzisz płacę Ci za tę pracę 3 tysiące i wiem, że jest tyle warta, jednak właśnie przyszedł do mnie mężczyzna, który zaproponował mi, że będzie wykonywał tę samą pracę za połowę tego co Ci płacę, więc chyba mnie rozumiesz???????
Moi drodzy w tej chwili nastąpiło błyskawiczne tempo zmian i nie mnie tłumaczyć dlaczego nagle postanowiono wycofać z rynku wielkie ilości środków płatniczych. Nie mnie oceniać kroki banków, które nagle postanowiły zaostrzyć warunki udzielania kredytów co spowodowało zmniejszenie popytu na produkty, które są produkowane a co się z tym wiąże ogólny krach czy kryzys jak to modnie dziś nam tłumaczą wielcy tego świata. Co z tego wynika? Oczywiście nie stać nas na spłaty kredytów i to sprawia, że banki przejmują nasze niemożliwe do spłaty samochody, działki, domy, fabryki itp. Zmiany te następują tak błyskawicznie, że to właśnie miałem na myśli mówiąc że właśnie dziś macie to szczęście, że czytacie ten artykuł, że dostaliście namiar na współpracę z producentem, który zaproponował Wam że zapłaci Wam za to że zostaniecie właśnie jego klientami.
Przejdźmy teraz do zaobserwowania faktów.
Usiądź sobie spokojnie i pomyśl ile to procentowo osób pracowało na roli 200 lat temu, a może nawet 100 lat wstecz?
Czujesz o czym mówię? 80 % ludzi wtedy pracowało na roli? Dlaczego? Bo żeby wyżywić kraj trzeba było ciężko pracować robiąc orkę końmi prawda?
50 lat temu zaczęto produkować ciągniki, zaczęto produkować maszyny rolnicze i z tych 80 % ludzi nagle dziś na roli pracuje 20 % z tych 80 a te 60 % przeszło do produkcji prawda?
Co dziś się okazuje? Ano okazuje się że z tych 60 % ludzi którzy przeszli do produkowania w produkcji zostało 20 %. Dlaczego? Jak już wspomniałem wprowadzono taśmową i komputerową zamianę człowieka na maszyny.
Co więc się okazało? Że łatwo dziś wyprodukować a trudniej jest to sprzedać. Co więc dzieje się od 50 lat na świecie? Właśnie M.L.M pomaga sprzedać ów łatwo wyprodukowany towar. Więc, proszę nie opowiadajcie już więcej bzdur, że Sprzedaż bezpośrednia, kupowanie bezpośrednie to jest coś co się nie przyjmie bo to jest właśnie alternatywa, dla tych, którzy nie mogą znaleźć dziś już pracy w rolnictwie i w produkcji.
Ja jednak dziś wcale nie chcę was przekonywać do współpracy w s y s t e mie M.L.M bo to jest dziś już raczej normalny s y s t e m pracy i zarabiania. Ja moi drodzy dziś chcę Was poinformować że właśnie powstaje całkowicie „Domowy s y s t e m Zarabiania” Co to takiego?
  1. Dostajesz całkowicie za darmo możliwość otwarcia swojego własnego sklepu internetowego z produktami żywnościowymi, chemią gospodarczą, środkami czystości oraz innymi produktami i usługami.
  2. Kurier przywiezie Ci całkowicie za darmo produkty które w tym swoim sklepie sobie zamówisz.

Od dziś, przestaniesz już dźwigać ciężkie torby z zakupami, a czas jaki zaoszczędzisz możesz spędzić w gronie rodziny, lub przeznaczyć na gimnastykę, spacery czy na nadrabianie zaległości w czytaniu książek.

Wiecie co do mnie przemówiło? Ano zaczęło mi się to podobać dopiero wtedy, gdy dowiedziałem się, że całe zarabianie polega na kupowaniu, a nie na sprzedawaniu bo bardzo tego nie lubię. Od razu pomyślałem, że nareszcie skoro mnie to się bardzo podoba to na pewno spodoba się to i mojemu bratu, mojej cioci której ciężko już chodzić na zakupy no i sąsiadowi, któremu pomagałem zawożąc i przywożąc go najmniej raz w tygodniu na zakupy.

Jak myślicie, czy właściciel sklepu w którym robisz zakupy na Tobie zarabia? No jasne, że nie robi tego społecznie – prawda?
Zatem dlaczego właściwie nie mogę zarabiać ja?
Zadaj więc sobie pytanie – skoro mogę otworzyć sobie ten własny sklep całkowicie za darmo i skoro przywiezie mi te produkty kurier całkowicie za darmo to dlaczego ja jeszcze tego nie robię?
Proponuję więc wysłuchaj tego filmiku który ukryty jest w tym linku i opisuje szczegóły no i zaczynamy.

1 komentarz:

  1. Marcin Humeniuk22:50
    W zupełności się z Tobą zgadzam Bogdanie. Myślę, że każdy po przeczytaniu Twojego artykułu nie pozostanie obojętny, zastanowi się i z korzyścią dla siebie podejmie właściwą decyzję.
    Bogdan Miszka22:59
    właściwą powiadasz? tylko, ze 97 % ludzi nie wie jaka dla niego jest ta właściwa. Uczą się bo ich rodzice i całe społeczeństwo wmawia im całe ich zycie że trzeba się uczyć. A po co się uczą i czego się uczą ? Otóż uczą się jak pracować na kogoś, zamiast uczyć się jak pracować dla siebie.Powiedz mi jak młodzi ludzie mają podjąć właściwą decyzję skoro ich babcia, dziadek, tato, mamusia, ciocia, wujek, sąsiad, ksiądz, nauczyciel i wszyscy inni wmawiają młodemu człowiekowi, że urodził się po to aby zapierniczał, aby ciężko się uczył tego aby pracować potem po to by jego szef miał nowy samochód a nie on, by jego szef jeździł pięć razy w roku po dwa miesiące na urlop do ciepłych krajów a nie on....powiedz mi jak ten młody człowiek ma podjąć słuszną decyzję skoro od dziecka wszyscy mu ją wybili z głowy?????

    OdpowiedzUsuń